چگونه می توان والدین خود را متقاعد کرد تا اجازه دهند شما به ژیمناستیک بپیوندید
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي اليشمس


آیا تا به حال ژیمناست های المپیک را تماشا کرده اید و آرزو می کنید کاش می توانستید چنین کاری انجام دهید؟ سپس شما از مادر خود می پرسید ، "آیا می توانم به ژیمناستیک ملحق شوم؟" و او می گوید ، "نه"؟ با یادگیری نحوه ترغیب و همچنین یافتن راه حل ، چند روش برای نزدیک شدن به این وضعیت با مادر خود پیدا کنید.
 
قسمت
1
با توجه به اینکه چرا می خواهید بپیوندید
تصویری با عنوان مادر خود را متقاعد کنید تا به شما اجازه دهد به ژیمناستیک بپیوندید مرحله 1
1
قبل از اینکه بپرسید فکر کنید. شما ممکن است اخیراً در تلویزیون یک مسابقه ژیمناستیک دیده باشید ، یا با دوستی که توصیه می کند به ژیمناستیک بروید صحبت کرده اید. قبل از اینکه بلافاصله عکس العمل نشان دهید ، و از مادر خود بخواهید که به او بپیوندد ، در مورد سایر فعالیتها و کارهای مدرسه که قبلاً انجام داده اید ، فکر کنید. آیا می توانید ژیمناستیک را در برنامه خود جای دهید ، حتی اگر ممکن است از چیزهای دیگر دور باشد؟
چند ساعت یا بیشتر وقت بگذارید تا قبل از اینکه از مادر خود بپرسید ، به این فکر کنید که آیا این واقعاً همان چیزی است که می خواهید.
جوانب مثبت و منفی شروع ژیمناستیک را در نظر بگیرید.
تصویری با عنوان مادرتان را متقاعد کنید تا به شما اجازه دهد به ژیمناستیک بپیوندید مرحله 2
2
تصور کنید که مادر شما ممکن است در برابر درخواست شما چه واکنشی نشان دهد. قبل از اینکه واقعاً با او صحبت کنید ، به این فکر کنید که او در گذشته چه واکنشی نسبت به درخواست های شما نشان داده است و اخیراً وقتی از او چیزهایی می خواهید چه اتفاقی می افتد. آیا او بیشتر "نه" گفته است؟ دلایل "نه" گفتن او در گذشته چه بود؟
سناریوهای احتمالی واکنش مادر شما را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر مادر شما اخیراً گفته است که در حال حاضر نمی تواند هزینه های اضافی برای خانواده بپردازد ، ممکن است مسئله پول پیش بیاید. اگر مادر شما زمانی که شما چیزی را می خواهید به فکر کردن نیاز دارد ، به خواسته های او احترام بگذارید و به او فرصت دهید.
تصویری با عنوان مادرتان را متقاعد کنید تا به شما اجازه دهد به ژیمناستیک بپیوندید مرحله 3
3
لحظه مناسب را برای صحبت انتخاب کنید. اگر مشغول انجام کارهای مدرسه بودید ، یا سعی داشتید روی چیزی سخت کار کنید ، شاید در آن لحظه تمایل به صحبت و تصمیم گیری بزرگ نداشته باشید. پدر و مادر شما نیز همین روش را دارند. اگر مادر شما استرس دارد ، زمانی را که مادرتان آرام است انتخاب کنید و به نظر می رسد وقت برای صحبت دارد.
اگر مادر شما استرس کمتری دارد ، به احتمال زیاد به دلایل شما برای پیوستن به ژیمناستیک گوش خواهد داد.
تصویری با عنوان مادرتان را متقاعد کنید تا به شما اجازه دهد به ژیمناستیک بپیوندید مرحله 4
4
در مورد دلیل اهمیت ژیمناستیک روشن باشید. فعالیت های زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید یا علایقی را که باید دنبال کنید. قبل از اینکه بخواهید مادر خود را متقاعد کنید ، باید مطمئن باشید که این مهم تر از شنا ، کلاس های هنری ، کلاس های موسیقی یا چیزهای دیگر است. وقتی متعهد به انجام کاری شدید ، وقت و هزینه می برد ، بنابراین با خود صادق باشید.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي اليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: